Slut på tystnaden

Nu har det inte blivit något bloggande på ett par veckor. Ber givetvis så hemskt mycket om ursäkt för detta. Anledningen är att jag känt att jag helt enkelt inte haft något att säga. Men här kommer i alla fall en liten summering över de veckor som gått.

- Alla mina kompisar åkte till Cancun och kom tillbaka. Jag åkte till Bakersfield och kom tillbaka.

- Läraren i en av mina klasser bestämde sig för att göra två och en halv timmes föreläsning av tre timmar frivillig och har därmed i princip dödat behovet av ansträngning i en av kurserna. Man tackar... eller?

- Jag har blivit förkyld. Och det VÄGRAR ge sig. Kanske var inte 60 game tennis det jag behövde i fredags?

- Tennissäsongen är officiellt över. Men jag förväntar mig att alla trogna Vaqueros fortfarande står där på banan mellan 1-3 varje dag. Det kommer i alla fall att jag göra. Tror jag. EEheheheheh.

- I skrivande stund kokar jag nudlar, och jag slog precis vad med mig själv om att innan jag hunnit skriva klart det här inlägget kommer vattnet vara bortkokat och nudlarna ha brunnit upp.

- Mitt andra musikprojekt för terminen är färdigt. Jag inser återigen att jag hatar att höra min röst "inspelad på band" men får annars säga att jag är ganska nöjd. Lämna gärna en kommentar så skickar jag filen eller bränner en skiva, alldeles complimentary.

- Jag spenderade 5 timmar vid ett 100 000-dollars mixerbord i min musiklärares studio med att spela in olika musiker i klassen och lyssnade sedan på resultatet i 12 000-dollars monitorerna.

- Mitt gamla hus har fått ytterligare en drama-injektion när två "stammisar" bittrade till på varandra över vem som var där oftast.

-Jag förlorade vadet mot mig själv, nudlarna blev bara lite lätt överkokta.

-"Någon" försökte i samband med en flytt desperat gnugga ut lila fläckar ur sitt badkar som uppstått vid en hårfärgningsolycka, och i sin stress missat att acetonet hon använde rann ner i botten av badkaret där det löste upp trycket på påsen med bomullstussar som hon använde. Färgen fastnade i badkaret och lämnade en stor fläck, passande nog i färgen lila. Jag vek mig av skratt.

Det var förhoppningsvis ett rättvist sätt att låta er komma ikapp. Kommentera nu snällt och generöst så att jag får ork att fortsätta blogga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tyckte du om bakersfield? ska nämligen dit snart!

2009-07-29 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0