Felix Magro

Satt och ögnade igenom wikipedias sida om Djurgårdens IF nyss och såg under listan på transfers inför säsongen något jag tyckte var lite småkul.

Felix Magro - IFK Norrköping (fri transfer)

Vad innebär en fri transfer egentligen? På några andra spelare stod det som det brukar göra; "inget förlängt kontrakt" eller nåt i den stilen. Fri transfer får mig att tänka på "Äh, ni får resten!" som man ibland får höra när man ska välja fotbollslag på skolgympan.

En annan kul grej beträffande Felix Magro var inför säsongen 2005 när allas vår favoritjournalist Lasse Anrell i en krönika utsåg Magro till "årets värvning". Detta citerades i en länk till krönikan som låg under Sportbladets (?) fotobollssektion under resten av säsongen. Hur många matcher från start blev det? 2? 3?

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Skulle behöva lite hjälp. Skulle inte du kunna hjälpa mej? Jag ska till frissan på lördag, men vet inte hur jag ska slinga mej. Har lite förslag på bloggen, kan inte du kika in där och säga vad du tycker(typ ge mej lite förslag på vad jag kan göra)?

Ha en underbar Torsdags kväll :)

2008-05-01 @ 22:32:09
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hej hallå :) Vad kul att jag hittade din blogg! Jag ska flytta till Santa Barbara i juli. Ska vara utbytesstudent i ett år.. :) Så, vad tycker du om stället..? ;)

2008-05-04 @ 17:43:14
URL: http://www.glammigt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0