The sound of silence

Skolan går mot sitt slut, och detta innebär att vi har redovisning av slutprojekten i de respektive klasserna. I musikproduktionsklassen innebär detta att vi sätter upp en liveshow där vi framför sånger som studenterna har skrivit. Min uppgift plats i denna show blev den fruktade platsen bakom mixerbordet. Anledningen till att den platsen är så impopulär beror dels på pressen man har av att medverka i alla numrena, inte bara ett eller två, och dels av att läraren sitter i publiken med en walkie-talkie och skriker på en om man inte gör rätt.

Hur som helst, efter att ha repeterat i sammanlagt kanske 25-30 timmar under veckan höll vi i alla fall showen igår, och det gick bra. Nu ligger jag hemma i sängen och njuter av tystnaden.

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej Fredrik. Såg att du gick/gått musikproduktionsklassen i SB, gick du på SBCC eller SBUC? För jag ska ner i Augusti och börja på SBCC så jag tänkte kolla ifall den musik produktions-klassen var bra och lärande? Hoppas du svarar, mvh Björn

2009-07-14 @ 01:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0